maandag 24 maart 2008

Wat een (wandel-) weertje

Aan alle lezers van mijn blog : een Zalig Paasfeest.

Het is nog iets te vroeg , maar binnen een paar weken (10-04) zijn we 34 jaar getrouwd. Het was in de Goede week voor Pasen en het weer was gewoon schitterend. Ik herinner me nog dat we in ons T-shirt rondliepen. Groot verschil met nu.
Paasdag was nog prima, fijne wandeling gemaakt in Eversel. Het zonneke scheen prachtig en het was genieten. Ook fijne mensen tegen gekomen met een lieve boxer. Een informaticus die nog met ponskaarten gewerkt had, zoals ikzelf. Nostalgie !!!
Vandaag, paasmaandag, naar de Hoge Venen. Ternelle , tussen Eupen en Monschau. We hebben er weer allemaal van genoten, Dorus en sneeuw gaan schitterend samen.





En zoals je ziet moet je niet naar de winterse oorden om mooie plaatjes te maken. Skiën kan hier maar sporadisch, maar de rust en de pracht vind je hier ook.





Tot volgende ......

1 opmerking:

Marrek O'Polo zei

Jawadde, weeral een bijdrage !!!
Paasvakantie zeker ??
Een dezer schiet ik zelf ook weer in gang. Nu loopt het bloggen even wat stroever, maar binnenkort ben ik er weer...

MP