woensdag 18 juni 2008

wat een mens allemaal tegenkomt

Het moet niet altijd prachtig weer zijn om er eventjes tussen uit te knijpen. Gezien het Schulens meer vlak bij is, is de keuze vlug gemaakt. In vorige blogs heb ik het al genoeg over ons waterplasje gehad om er nu nog verder over uit te wijden. Ons zondags wandelingske was meer bedoeld om mijn wandelafstand te testen na mijn miniscus operatie. Ongelukkig genoeg kwam een onweersbui de test brutaal afbreken. Toch raar wat je zo al op een kort wandelingske tegenkomt. Komt daar toch wel een jong koppel met een zelf gekweekte kerkuil aangewandeld, een mooi beestje zo te zien.

Deze boom (???) wil ik jullie ook niet onthoudenIk zal je even helpen, boom is inderdaad al een tijdje dood maar de "accasia-struik" er vlak achter doet het prima en de combinatie van beide vind ik zelf een prima geslaagd.

Ondertussen is ons Gilberte klaar met haar toetsen. Alleen de rapporten nog uitprinten en dan via de grote vakantie op naar het 37ste schooljaar.

Doei, tot volgende.

Geen opmerkingen: