woensdag 11 juni 2008

komkommertijd in blog-land

Het is inderdaad heel rustig op mijn blog. Niet dat er niets te beleven is, verre daarvan, maar niet echt mijn ding om er een blog bericht over te maken. Het is immers examentijd en dan staat thuis alles in funktie van de school. Toch is mijn lief vrouwtje vaderdag niet vergeten een canon IXUS 90 IS.

Niet dat mijn Canon 350 D nu aan de kant moet, verre van dat, maar soms is zo'n klein toestelletje echt handig om bij te hebben en je kan er ook nog beperkt een filmpje mee maken. Wie anders dan onze Dorus kreeg de eer .

Het zal nog wel een tijdje duren eer ik alle trukjes van de foor onder de knie heb, maar belofte maakt schuld.

Toch wil ik je eventjes aan onze nieuwe vijverbewoner voorstellen. Met dank aan mijn Canon 350D . Een pracht van een groene kikker. Misschien is het wel een betoverde prins? Daarom heb ik ons Gilberte ook ten stelligste verboden dat beestje te kussen. Het moest maar eens waar zijn. Dan zou ik mooi voor schut staan. Dus geen risoco's nemen.

Ik kan het niet laten, toch eventjes over de SPORT.
Het EK voetbal is van start gegaan zonder noemenswaardige verrassingen.
Onze noorderburen hebben een prima prestatie op de mat gelegd tegen de Italianen 3-0. Ook de Spanjaarden lieten zien dat ze er klaar voor zijn. De Duitsers, nog steeds mijn favoriet, deden wat van hen verwacht wordt, winnen tegen Polen.

Maar wat gezegd van TOM BOONEN :
Tommeke, Tommeke, wat doet ge toch !!!!!
Als jeugdcoach (basketbal) kan ik zijn gedrag niet aanvaarden. Er is geen enkele verzachtende omstandigheid te bedenken om zijn gedrag ook maar voor een klein beetje goed te praten.
Ok we rijden allemaal eens wat te hard, nee geen 180 waar je maar 90 mag doen. 2x op 14 dagen is toch ook van het goede iets te veel. Maar daar zal hij wel de nodige boetes voor krijgen. Maar wat te zeggen van zijn COCAINE mis-bruik. Voor mij is hij zeer laag gevallen. Een TOP-sporter met een TOP-salaris heeft ook TOP-verantwoordelijkheden en zeker naar de jeugd toe. Ik lees net dat hij niet mee naar de ronde van Frankrijk mag. Maar goed ook. Ze moesten hem die 3 weken in een afkick-centrum voor drugdsverslaafden laten werken (gratis natuurlijk). Maar ze zullen het wel met de mantel der liefde toedekken zeker? Waarschijnlijk te veel geld mee gemoeid.

tot volgende en hopelijk meer opbeurende blog, André

1 opmerking:

Marrek O'Polo zei

Straffen toebak !!!
In de eerste plaats die groene kikker: let inderdaad maar goed op dat "ons Gilberte" niet in de vijver valt als ze iets te enthousiast op zoek gaat naar haar prins van haar dromen! Ze kan maar beter bij de prins van haar leven blijven, al ligt ze daar misschien wakker van...

MP